امروز امروز .

امروز

از قابلیت های دوربین مداربسته شیائومی خبر دارید ؟

دوربین مداربسته شیائومی چه ویژگی هایی دارد؟
دوربین مداربسته شیائومی ارزان قیمت از یک شرکت چینی به نام دیجی ویرا به من کمک کرد تا بتوانم نظارت اولیه را در محل خود داشته باشم. دوربین مجهز به Wi-Fi می تواند نماهای 360 درجه را در 720P به من نشان دهد و من می توانم از طریق برنامه همراه تلفن خود با سگم صحبت کنم و بشنوم ، زیرا واحد دوربین مداربسته در خانه دارای یک بلندگو و میکروفون داخلی است. با این حال ، با وجود تأمین نیازهای اساسی امنیتی من ، دوربین مداربسته شیائومی با مشکلات خاص خود همراه بود. برنامه خیلی طول کشید تا تصاویر نظارت در زمان واقعی بارگیری شود و دوربین با دستورالعمل من به آرامی در اطراف قرار گرفت. هیچ گزینه سفارشی سازی در دوربین وجود نداشت و برنامه کاملاً اساسی بود.

برای روشن کردن ، من هنوز هم از عملکرد آن بسیار راضی بودم زیرا به دلیل قیمت آن ، حتی شامل دید در شب بود. اما نیاز من به نسخه تصفیه شده گجت ، چیزی که سریع و بدون وقفه کار کند ، همچنان پابرجا بود. در کنار آن می توان به دوربین مداربسته Xiaomi Mi Home Security Camera 360 اشاره کرد که قیمت آن 2،699 روپیه است. در اولین برداشت ، دوربین Mi Home Security Security در همه چیزهایی که در نسخه 2000 چینی خود از دست داده بودم. دوربین نظارتی حاشیه هایی دارد - چرخش 360 درجه ، اتصال Wi-Fi ، ضبط ویدئو 1080P ، پشتیبانی از کارت microSD (حداکثر 64 گیگابایت) ، دید در شب مادون قرمز تا 9 متر با کمک 8 روشنگر مادون قرمز ، امکان پخش فیلم های ضبط شده از یک مکان از راه دور ، بلندگو و میکروفون و تشخیص حرکت این یک بسته کامل برای راه حل امنیت خانه از نظر مشخصات است و حتی در رنگ سفید مات نیز وجود دارد که باعث می شود با دیوارها ترکیب شود. بهترین ویژگی دوربین Mi Home Security ، چیزی که باعث برجسته شدن آن می شود ، برنامه همراه Mi Home است
برنامه دوربین شیائومی

این برنامه کاملاً شهودی است - از تنظیمات تا پایان کار. برای ورود به سیستم باید با استفاده از حساب Mi وارد سیستم شوید یا حتی می توانید از طریق حساب فیس بوک خود برای راه اندازی آن وارد سیستم شوید. صدای موجود در دوربین و دستورالعمل های موجود در برنامه ، آن را به فرایند نصب آسان و هدایت شده تبدیل می کنند. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که دوربین با باند 5 گیگاهرتز کار نمی کند بنابراین اگر روتر دو باند دارید حتماً پخش 2.4 گیگاهرتز را انتخاب کنید. پس از روشن شدن دوربین و استفاده از آن ، می توان از برنامه Mi Home برای شخصی سازی تنظیمات نظارت استفاده کرد. کاربران می توانند به مدت 24 ساعت ، روز (از 08:00 تا 20:00 ، شب (بین 20:00 تا 8:00) ، یا یک چارچوب زمانی دلخواه ، نظرخواهی کنند.

منبع : کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۵:۲۳ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)