امروز امروز .

امروز

موقع خرید دزدگیر اماکن باید به چه نکته هایی دقت کنیم ؟

ویژگی هایی که باید در دزدگیر اماکن دارای بالاترین درجه جستجو کنید:

تعادل خوب هزینه دزدگیر اماکن با ویژگی ها

گزینه نظارت حرفه ای دزدگیر اماکن

بدون قرارداد لازم است (یا جدول زمانی قرارداد انعطاف پذیر)

نصب مناسب برای نیازهای شما (حرفه ای)

یکپارچه سازی خانه های هوشمند که با دستگاه های دیگر شما کار می کند

مهمترین سوالی که باید از هر دزدگیر اماکن برای خانه ای که در نظر دارید بپرسید این است که آیا ارزش پول شما را دارد.

برخی از شرکت های هشدار دهنده به قراردادهای طولانی مدت نیاز دارند ، تجهیزات قدیمی دارند و با دستگاه های خانه هوشمند کار نمی کنند. وقتی یک میلیون سیستم مختلف با فناوری بهتر و قیمت بهتر در بازار وجود دارد ، نیازی نیست که به حد متوسط ​​بپردازید.
دزدگیر اماکن انواع مختلف دارد اما اکثر اینها عملکردی مشابه دارند و این است که در صورت تشخیص ورود و خروج مشکوک به شما هشدار می دهد . همچنین بعضی از دزدگیرهای اماکن حرفه ای به دوربین مداربسته هم متصل هشتند .

اما مهم نیست که به دنبال کدام ویژگی ها باشید ، در پایان روز ، باید احساس کنید آنچه از سیستم خارج می کنید ارزش پول نقد سخت شما را دارد.

اگر شما یک دزدگیر اماکن زیبا طراحی شده می خواهید که حتی بهتر از آنچه که به نظر می رسد کار کند ، برای شما مناسب است. این با توجه به این نکته است که شما همچنین صاحب خانه هستید و بد نیستید که هزینه نصب حرفه ای را پرداخت کنید. اجاره کنندگان ، نگاه کنید ، این گزینه بهترین گزینه شما نیست.

هر کاری انجام می دهد ، به خوبی انجام می شود. در جایی که سایر شرکت های هشدار دهنده تجهیزات شخص ثالث را انتخاب می کنند ، وسایل خاص خود را طراحی می کند. در مواردی که برخی گزینه ها مانند دارای تجهیزات خوبی هستند اما دوربین های بسیار خوبی ، دوربین های از بهترین ویژگی های بازار از جمله تجزیه و تحلیل ویدئو و سنسورهای تصویر 4K (و همچنین کرایه استاندارد تر مانند آشکارسازهای حرکت ، صدای دو طرفه) برخوردار هستند. و دید در شب).

همچنین نصب حرفه ای دارد ، بنابراین شما مجبور نیستید سیستم خود را عرق کنید. و از پشتیبانی کامل خانه هوشمند برخوردار است ، بنابراین می توانید از قفل درب گرفته تا چراغ خواب خود را به طور خودکار انجام دهید.

اگر می خواهید یک سیستم امنیتی داشته باشید که از خانه شما محافظت کند و همچنین باعث شود همسایگان شما بگویند: "وای ، از کجا آن را بدست آورده ای؟" سپس ویوینت آنچه شما نیاز دارید را دریافت کرد.

منبع : cctvtypes.blograz.ir


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۱۸ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)