امروز امروز .

امروز

قابلیت های دوربین مداربسته بیسیم؟

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های مداربسته بیسیم با کیفیت و وضوح بالا ، تشخیص چهره خوب ، سنسورهای حرکتی و ویژگی های دید در شب مادون قرمز باعث می شوند تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز حرکات مربوط به خانه یا فروشگاه و دفتر کار و ... خود را کنترل کنید.

بعلاوه ، بعضی از دوربین های مداربسته وایرلس یک سنسور تشخیص ترکیبی از حرکت و تنظیم خودکار نور(پروژکتور) را در اختیار شما قرار می دهند که در صورت تشخیص حرکت دوربین اتومات کنترل می کند. این یک بازدارندگی موثر است زیرا مزاحمان می دانند که آنها در دید کامل دوربین های مداربسته وای فای خانه هوشمند شما هستند.

بسیاری از دوربین های مداربسته بی سیم به شما این امکان را می دهند تا شما با استفاده از برنامه های طراحی شده برای تلفن های هوشمند و تبلت ها ، بتوانید امنیت خانه خود را از راه دور کنترل کنید. این ویژگی حین دور بودن از خانه به شما کمک می کند تا بتوانید از راه دور دارایی خودتون هم کنترل کنید.

تمام استرس های ناشی از ترک کردن خانه،دفترکار یا فروشگاه خود برای تعطیلات یا حتی نگرانی روزمره خالی ماندن خانه در حالی که تمام روز در یک محل کار هستید با استفاده از دوربین های امنیتی هوشمند ، می توانید با هشدارهای لحظه ای از اتفاق صورت گرفته در محلی که دوربین بیسیم نصب شده است در موبایل خود مطلع شوید.

بسیاری از سیستم های امنیتی ویدئویی بی سیم حتی به شما این امکان را می دهند دوربین های مدار بسته بی سیم خود را از راه دور تنظیم کنید. که به هیچ نردبان یا ابزاری در این کار وجود ندارد،فقط با یک دکمه کلیک ، شما می توانید دوربین خود را تنظیم کنید.

امروز


برچسب: دوربین بیسیم،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۵:۲۰ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)