امروز امروز .

امروز

دوربین شیائومی را به راحتی در خانه نصب کنید !

نصب دوربین شیائومی
تنظیم دوربین شیائومی به همان اندازه پیچیده نیست. سیم برق Micro-USB را به پشت ماژول دوربین وصل کنید و برنامه Mi Home را بارگیری و اجرا کنید. پیام های صوتی دوربین شما را در مراحل اضافه کردن شیائومی به حساب شما ، اتصال آن به شبکه Wi-Fi و انتخاب اتاقی که در آن قرار دارد ، راهنمایی می کند. کل مراحل نصب سه تا چهار دقیقه به طول انجامید و این شامل بارگیری به روزرسانی سیستم عامل بود.

mi دوربین امنیتی شیائومی خانه 4
شیائومی
Mi Home Security Camera به ظاهر Dropcam اصلی کمک می کند.

از آنجا که برنامه دوربین شیائومی برای مدیریت انواع محصولات خانه هوشمند شیائومی طراحی شده است ، صفحه اصلی آن به عنوان مرکز دستگاهی است که دوربین امنیتی شیائومی به آن اضافه می شود. با ضربه زدن روی نماد Mi جریان مستقیم آن باز می شود که به صورت افقی در وسط صفحه نمایش داده می شود. نرخ بیت ویدیوی فعلی در گوشه بالا سمت چپ نشان داده شده است. یک دکمه مکث / پخش ، ضامن وضوح ، کلید روشن / خاموش میکروفون و ضامن دیگری برای ورود و خروج از حالت تمام صفحه در سمت راست نمایش داده می شود.

در پایین ، به وضوح کنترل هایی برای گرفتن عکس از صفحه ، ضبط فیلم ، فعال کردن میکروفن و خواباندن دوربین مداربسته برچسب گذاری شده است ، این ویژگی به شما امکان می دهد بدون داشتن نیاز به خاموش کردن دوربین ، نظارت را خاموش کنید.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته شیائومی دیجی ویرا به طرز چشمگیری خوب است. تصویر با نور متعادل واضح است و اگر کمی خاموش باشد ، رنگها دقیق هستند. دید در شب توسط هشت چراغ مادون قرمز 940 نانومتری تأمین می شود که تا حدود 32 فوت روشنایی با کنتراست خوب فراهم می کند. و این تصویر هیچ یک از اعوجاج های چشم ماهی را ندارد که در لنزهای با زاویه فوق العاده عریض معمول است.

Michael Ansaldo / IDG شما می توانید سطوح مختلفی از حساسیت تشخیص حرکت را به قسمتهای مختلف اتاق تحت نظارت اعمال کنید.
تشخیص حرکت از جعبه خاموش است ، بنابراین اگر بلافاصله اعلان دریافت نمی کنید ، خسته نشوید. می توانید آن را در تنظیمات روشن کنید ، از صفحه مستقیم پخش مستقیم به راحتی قابل دسترسی است. این برنامه چندین روش برای دقیقتر کردن شناسایی و جلوگیری از بمباران شدن با هشدارها ارائه می دهد.

هکرهایی که برای داده های شخصی شما باج می خواهند؟ در اینجا نحوه خاموش کردن آن آورده شده است
حمایت شده توسط Avast پشتیبانی می شود

هکرهایی که برای داده های شخصی شما باج می خواهند؟ در اینجا نحوه خاموش کردن آن آورده شده است

مجرمان اینترنتی می توانند برای رمزگشایی پرونده های به سرقت رفته شما باج بگیرند. بیاموزید چگونه با این نکات آسان پیشگیری از باج افزار ، مقابله کنید.

می توانید یک هشدار یک ، پنج ، 10 یا 30 دقیقه تنظیم کنید یا هشدارها را کاملاً خاموش کنید. اگر نمی خواهید تشخیص حرکت در تمام روز داشته باشید ، می توانید برنامه ریزی کنید که آن را فقط در ساعات خاص مانند زمانی که در محل کار هستید فعال باشد

منبع : اینجا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۸:۱۲ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)