امروز امروز .

امروز

نکاتی درباره نصب دوربین لامپی که باید بدانید !

نصب دوربین لامپی چگونه است؟

برای نصب دوربین لامپی استفاده از پریز برق برای تأمین انرژی دوربین لامپی راحت است ، اما در بسیاری از موارد محدودیت هایی دارد که می توانید نمای دوربین را هدایت کنید. مدل هایی وجود دارند که به واسطه روش های مختلف ، محدودیت این محدودیت را ایجاد می کنند ، یا با داشتن یک پایه چرخشی داخلی ، یا استفاده از یک لنز با زاویه بسیار گسترده. صرف نظر از این ، اگر می خواهید سوکت نور مناسبی در مکانی داشته باشید که از مزایای امنیت برخوردار باشد ، باید در نظر بگیرید.

اگر می خواهید از سوکت در فضای باز استفاده کنید ، حتی اگر زیرپوشش باشد ، باید به دنبال مدلی باشید که مخصوص استفاده در فضای باز باشد. رطوبت و یخبندان حتی اگر مستقیماً در معرض آب مایع نباشند ، احتمال آسیب رساندن به لوازم الکترونیکی را دارند.

فیلم دوربین لامپی چقدر خوب است؟

کیفیت دوربین لامپی و زاویه لنز هر دو بر میزان مفید بودن ضبط فیلم تأثیر می گذارند. همه این مدل ها حداقل HD را ارائه می دهند ، اما می تواند در حد 720p باشد. این هنوز به اندازه کافی خوب است تا ببیند چه اتفاقی می افتد ، اما در فواصل بیشتر از دوربین جزئیات کمتری خواهید داشت.

استفاده از لنزهای واید در برنامه های امنیتی معمول است ، به دلایلی واضح. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است قسمت جلوی دوربین لامپی را بگیرید تا اتفاقات مهم را از دست ندهید. با این حال ، لنزهای چشم ماهی بسیار زاویه دار تصویر را به سمت لبه ها فشرده می کنند ، و می توانند آن قسمت از تصویر را تقریباً بی فایده کنند ، مخصوصاً اگر می خواهید جزئیات خاص مانند چهره را شناسایی کنید.

در نظر بگیرید که دوربین مداربسته در کجا قرار می گیرد و مهمترین مناطقی که می خواهید ضبط کنید ، هم از نظر پخش و هم از نظر فاصله ، برای اطمینان از دریافت ارزش از دستگاه است.

دوربین لامپی از چه مقدار داده استفاده خواهند کرد؟

در اکثر موارد ، می خواهید ویدیو را از دوربین بدون حضور در خانه ، فقط برای ورود به سیستم یا در پاسخ به هشدار در برنامه دوربین ، مشاهده کنید. برخی از دوربین ها همچنین فیلم خود را در فضای ابری ذخیره می کنند تا به صورت محلی ، بنابراین باید بتوانند برای کار آپلود کنند.

پخش جریانی آن ویدیو از شبکه WiFi و ورود به اینترنت از پهنای باند بالادست اتصال اینترنت شما استفاده می کند. برای بارگذاری ویدیوی HD ، معمولاً سرعت حداکثر 2 مگابیت در ثانیه را برای جلوگیری از پیکسل شدن فیلم یا از بین رفتن آن می خواهید

مقدار واقعی داده های مصرفی آنها زیاد نیست مگر اینکه محدودیت داده های بسیار کمی روی برنامه خود داشته باشید. یک دوربین WiFi HD مبتنی بر ابر کاملاً فعال در طول ماه حدود 300 مگابایت داده را هل می دهد ، در حالی که فقط حدود 30 مگابایت بارگیری می کند مگر اینکه زمان زیادی را صرف تماشای ضبط کنید.

کلیک کنید :cctvtypes.blograz.ir


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۲۰ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)