امروز امروز .

امروز

قابليت هاي دوربين مداربسته بيسيم؟

دوربين مداربسته بيسيم

دوربين هاي مداربسته بيسيم با كيفيت و وضوح بالا ، تشخيص چهره خوب ، سنسورهاي حركتي و ويژگي هاي ديد در شب مادون قرمز باعث مي شوند تا شما بتوانيد در هر ساعت از شبانه روز حركات مربوط به خانه يا فروشگاه و دفتر كار و ... خود را كنترل كنيد.

بعلاوه ، بعضي از دوربين هاي مداربسته وايرلس يك سنسور تشخيص تركيبي از حركت و تنظيم خودكار نور(پروژكتور) را در اختيار شما قرار مي دهند كه در صورت تشخيص حركت دوربين اتومات كنترل مي كند. اين يك بازدارندگي موثر است زيرا مزاحمان مي دانند كه آنها در ديد كامل دوربين هاي مداربسته واي فاي خانه هوشمند شما هستند.

بسياري از دوربين هاي مداربسته بي سيم به شما اين امكان را مي دهند تا شما با استفاده از برنامه هاي طراحي شده براي تلفن هاي هوشمند و تبلت ها ، بتوانيد امنيت خانه خود را از راه دور كنترل كنيد. اين ويژگي حين دور بودن از خانه به شما كمك مي كند تا بتوانيد از راه دور دارايي خودتون هم كنترل كنيد.

تمام استرس هاي ناشي از ترك كردن خانه،دفتركار يا فروشگاه خود براي تعطيلات يا حتي نگراني روزمره خالي ماندن خانه در حالي كه تمام روز در يك محل كار هستيد با استفاده از دوربين هاي امنيتي هوشمند ، مي توانيد با هشدارهاي لحظه اي از اتفاق صورت گرفته در محلي كه دوربين بيسيم نصب شده است در موبايل خود مطلع شويد.

بسياري از سيستم هاي امنيتي ويدئويي بي سيم حتي به شما اين امكان را مي دهند دوربين هاي مدار بسته بي سيم خود را از راه دور تنظيم كنيد. كه به هيچ نردبان يا ابزاري در اين كار وجود ندارد،فقط با يك دكمه كليك ، شما مي توانيد دوربين خود را تنظيم كنيد.

امروز


برچسب: دوربين بيسيم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۵:۲۰ توسط:هانيه موضوع: نظرات (0)