امروز امروز .

امروز

نكاتي درباره دوربين مداربسته مخفي و مدل هاي متنوع آن !

انتخاب دوربين مداربسته مخفي
وسايل الكترونيكي ، اشياي قيمتي و ساير دارايي هاي شخصي خود را با خريد دوربين مداربسته مخفي زير نظر داشته باشيد. در حالي كه در محل كار خود هستيد ، يا در خانه با چندين كار دست و پنجه نرم مي كنيد ، نظارت بر همه آنچه در اطراف شما اتفاق مي افتد مي تواند چالش برانگيز باشد. يكي از راه هاي اطمينان از امنيت و امنيت در سراسر خانه يا محل كار خود ، نصب شبكه اي از دوربين هاي مداربسته مخفي يا در صورت مسافرت با دوربين هاي قابل حمل يا دستگاه هاي ضبط با استفاده از باتري است. در صورت استفاده صحيح ، مي توانيد به جلوگيري از سرقت كمك كرده و يا موارد بي جا را به راحتي رديابي كنيد. حتماً قوانين محلي خود را بررسي كنيد تا مطمئن شويد هنگام استفاده از دوربين مداربسته مخفي آنها را دنبال مي كنيد.

انواع دوربين هاي مخفي
اگر در مناطق پرتردد و مكانهايي با حداقل نيروهاي امنيتي كه نياز به نظارت دارند كارهاي زيادي انجام مي دهيد ، خودتان و اعضاي اصلي خدمه را با دوربين هاي بدنه و لوازم جانبي لباس خود بپوشانيد. اين دستگاه هاي مفيد ضمن محافظت از دارندگان و ساير افراد در اطراف منطقه ، به شما امنيت هندزفري را مي دهند. دوربين هاي جيبي روشي ساده و محتاطانه براي ثبت تصاوير و صدا بدون نياز به تجهيزات نظارت بر انحراف يا بزرگ ارائه مي دهند. برخي از دستگاه هاي غير پوشيدني اصلاً شبيه دوربين نيستند ، مانند قلم دوربين مخفي ، گياهان مصنوعي ، شارژرهاي تلفن فريبنده و حتي دستگاه هاي سوكت ديواري كاربردي. چندين مدل دوربين از كارتهاي microSD و فضاي ذخيره سازي ابري اختياري پشتيباني مي كنند تا بتوانيد فيلم ها را ذخيره كرده و مرور كنيد يا در صورت لزوم آن را با مقامات مربوطه به اشتراك بگذاريد.

اگر تمايل به پوشيدن چيزي راحت تر و كمتر قابل مشاهده داريد ، دوربين هاي جاسوسي ساعت هوشمند مانند ساعت هاي مچي معمولي به نظر مي رسند ، اما در عين حال از دوربين هاي كوچك و داخلي استفاده مي كنيد تا بتوانيد تصاوير مورد نياز خود را بي سر و صدا ثبت كنيد. بسياري از ساعت ها از مقاومت استثنايي در برابر آب برخوردار هستند و پوشش امنيتي جامد و آب و هوايي را براي شما فراهم مي كنند.

دوربين هاي جاسوسي داخلي و خارجي

كساني كه به دنبال يك راه حل امنيتي دائمي تر هستند ، مي توانند Wi-Fi و دوربين هاي بي سيم را كه در داخل و اطراف خانه ها و ويترين فروشگاه ها محافظت مي كنند ، پيدا كنند. آنها مخصوصاً براي پيگيري تحويل بسته ها ، معاينه عزيزان و نظارت بر فعاليت مشتري بسيار مفيد هستند. چندين مدل داراي امتيازاتي براي استفاده در محيط داخلي و فضاي باز هستند و استفاده قابل اعتماد را از طريق انواع شرايط آب و هوايي تضمين مي كنند. بسياري از دوربين هاي Wi-Fi نيازي به نصب خاص يا سيم كشي سخت ندارند. به سادگي آنها را در جايي كه مي خواهيد سوار كنيد ، آنها را روشن كنيد و سپس دستگاه ها را به شبكه محلي خود متصل كنيد. دوربين هاي مخفي انتخابي با ساعت هوشمند و برنامه هاي دستگاه همراه نيز كار مي كنند ، بنابراين مي توانيد از راه دور اعلام حضور كنيد ، حتي در زماني كه غايب هستيد.

منبع : اينجا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۲:۰۸ توسط:هانيه موضوع: نظرات (0)

نكاتي درباره دوربين مداربسته بيسيم !

در چه نوع آب و هوايي مي توان از دوربين هاي مداربسته بيسيم استفاده كرد؟

 

هر دوربيني به نوع خود ارزشي دارد بايد در برابر تابش عناصر مقاومت كند و داراي درجه IP (محافظت در برابر نفوذ) باشد.در دوربين هاي مداربسته بيسيم و هر دوربين ديگر رتبه بندي IP شامل دو رقم است كه به شما مي گويد در اكثر شرايط آب و هوايي بهترين دوربين مداربسته بيسيم را چقدر خوب نگه مي دارد. اولين رقم زير پيشوند IP به شما مي گويد كه دوربين در برابر نفوذ اجسام جامد مانند گرد و غبار باد مقاومت مي كند و از 0 (بدون محافظت) تا 6 (محافظت كامل در برابر گرد و غبار و خاك) است. عدد دوم به شما مي گويد كه دوربين در برابر رطوبت چقدر مقاوم است و از 0 (بدون محافظت) تا 9 است (محافظت در برابر فاصله نزديك ، پايين آمدن فشار پاشش از همه زوايا).

 

اكثر دوربين هاي مداربسته بيسيم در فضاي باز داراي درجه IP66 هستند ، بدين معني كه از محافظت كامل در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت مي كنند و مي توانند از هر جهت جت هاي آب را كنترل كنند ، اما نبايد در آب غوطه ور شوند. آنها معمولاً از باران ، برف ، گرما و سرما در امان هستند.

نصب دوربين مداربسته بيسيم ديجي ويرا

 

اگر نمي توانيد تشخيص دهيد دوربين مداربسته به چه كسي يا چه چيزي نگاه مي كند ، داشتن يك دوربين امنيتي در فضاي باز هيچ فايده اي ندارد. دوربيني كه با كيفيت 720p فيلم مي گيرد معمولاً تصويري نسبتاً واضح ارائه مي دهد ، اما فيلم 1080p جزئيات بيشتري را ارائه مي دهد و محبوب ترين وضوح براي اين دستگاه ها است. به ظرفيت ذخيره سازي زيادي احتياج ندارد و تقريباً در همه تلفن ها ، تبلت ها و رايانه هاي شخصي قابل مشاهده است.

 

دوربين هايي كه فيلم 4K (Ultra HD) ضبط مي كنند نيز در دسترس هستند ، اما براي پخش بدون نياز به ترديد يا تاخير به يك اتصال شبكه بسيار قوي احتياج داريد و براي ذخيره فيلم ضبط شده به فضاي زيادي احتياج داريد كه ممكن است گران باشد هزينه هاي ذخيره سازي ابر.

رزلوشن تصوير دوربين بيسيم

 

رزولوشن مهم نيست ، سعي كنيد دوربيني با ميدان ديد نسبتاً وسيع (زاويه ديد) انتخاب كنيد و مطمئن شويد كه مي تواند ويديوي ديد در شب را ضبط كند. اكثر دوربين ها از LED مادون قرمز (IR) براي ارائه فيلم شب سياه و سفيد استفاده مي كنند ، اما تعداد كمي از آنها وجود دارند كه از نور سفيد براي ارائه فيلم شبانه تمام رنگي استفاده مي كنند. به دنبال دوربيني با دامنه ديد در شب حداقل 30 متر بگرديد.

منبع : اينجا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۳۵ توسط:هانيه موضوع: نظرات (0)

دوربين شيائومي را به راحتي در خانه نصب كنيد !

نصب دوربين شيائومي
تنظيم دوربين شيائومي به همان اندازه پيچيده نيست. سيم برق Micro-USB را به پشت ماژول دوربين وصل كنيد و برنامه Mi Home را بارگيري و اجرا كنيد. پيام هاي صوتي دوربين شما را در مراحل اضافه كردن شيائومي به حساب شما ، اتصال آن به شبكه Wi-Fi و انتخاب اتاقي كه در آن قرار دارد ، راهنمايي مي كند. كل مراحل نصب سه تا چهار دقيقه به طول انجاميد و اين شامل بارگيري به روزرساني سيستم عامل بود.

mi دوربين امنيتي شيائومي خانه 4
شيائومي
Mi Home Security Camera به ظاهر Dropcam اصلي كمك مي كند.

از آنجا كه برنامه دوربين شيائومي براي مديريت انواع محصولات خانه هوشمند شيائومي طراحي شده است ، صفحه اصلي آن به عنوان مركز دستگاهي است كه دوربين امنيتي شيائومي به آن اضافه مي شود. با ضربه زدن روي نماد Mi جريان مستقيم آن باز مي شود كه به صورت افقي در وسط صفحه نمايش داده مي شود. نرخ بيت ويديوي فعلي در گوشه بالا سمت چپ نشان داده شده است. يك دكمه مكث / پخش ، ضامن وضوح ، كليد روشن / خاموش ميكروفون و ضامن ديگري براي ورود و خروج از حالت تمام صفحه در سمت راست نمايش داده مي شود.

در پايين ، به وضوح كنترل هايي براي گرفتن عكس از صفحه ، ضبط فيلم ، فعال كردن ميكروفن و خواباندن دوربين مداربسته برچسب گذاري شده است ، اين ويژگي به شما امكان مي دهد بدون داشتن نياز به خاموش كردن دوربين ، نظارت را خاموش كنيد.

كيفيت تصوير دوربين مداربسته شيائومي ديجي ويرا به طرز چشمگيري خوب است. تصوير با نور متعادل واضح است و اگر كمي خاموش باشد ، رنگها دقيق هستند. ديد در شب توسط هشت چراغ مادون قرمز 940 نانومتري تأمين مي شود كه تا حدود 32 فوت روشنايي با كنتراست خوب فراهم مي كند. و اين تصوير هيچ يك از اعوجاج هاي چشم ماهي را ندارد كه در لنزهاي با زاويه فوق العاده عريض معمول است.

Michael Ansaldo / IDG شما مي توانيد سطوح مختلفي از حساسيت تشخيص حركت را به قسمتهاي مختلف اتاق تحت نظارت اعمال كنيد.
تشخيص حركت از جعبه خاموش است ، بنابراين اگر بلافاصله اعلان دريافت نمي كنيد ، خسته نشويد. مي توانيد آن را در تنظيمات روشن كنيد ، از صفحه مستقيم پخش مستقيم به راحتي قابل دسترسي است. اين برنامه چندين روش براي دقيقتر كردن شناسايي و جلوگيري از بمباران شدن با هشدارها ارائه مي دهد.

هكرهايي كه براي داده هاي شخصي شما باج مي خواهند؟ در اينجا نحوه خاموش كردن آن آورده شده است
حمايت شده توسط Avast پشتيباني مي شود

هكرهايي كه براي داده هاي شخصي شما باج مي خواهند؟ در اينجا نحوه خاموش كردن آن آورده شده است

مجرمان اينترنتي مي توانند براي رمزگشايي پرونده هاي به سرقت رفته شما باج بگيرند. بياموزيد چگونه با اين نكات آسان پيشگيري از باج افزار ، مقابله كنيد.

مي توانيد يك هشدار يك ، پنج ، 10 يا 30 دقيقه تنظيم كنيد يا هشدارها را كاملاً خاموش كنيد. اگر نمي خواهيد تشخيص حركت در تمام روز داشته باشيد ، مي توانيد برنامه ريزي كنيد كه آن را فقط در ساعات خاص مانند زماني كه در محل كار هستيد فعال باشد

منبع : اينجا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۸:۱۲ توسط:هانيه موضوع: نظرات (0)

دوربين مداربسته مخفي خوب بايد چه قابليت هايي داشته باشد ؟

ويژگي هاي انواع دوربين مداربسته مخفي

اين دوربين هاي مداربسته مخفي كه به عنوان اشياء روزمره خانگي (كه بسياري از آنها در بخش فعال ما قرار دارند) پنهان شده اند ، با اين ايده ساخته شده اند كه مي توانيد دوربين هاي مداربسته مخفي را در مناطق اطراف خانه يا محل كار خود قرار دهيد و به نظر كسي كه بي جا است ، نباشد. به آنها برخورد مي كند انتخاب ما از تجهيزات بدنه پوشيده شده در نظر گرفته شده است تا در مورد شخص شما حمل شود تا بتوانيد مناطق اطراف هر كجا كه مي رويد را رصد و ثبت كنيد. برنامه هاي رايج براي چنين دستگاههايي جمع آوري شواهد ويدئويي و/يا صوتي محرمانه است بدون اينكه شخص يا افراد ديگر از انجام اين كار مطلع باشند. پنج (5) كاربرد ساده:

با احتياط از تعاملي فيلم بگيريد كه در آن مي توانيد براي مثال سهل انگاري را اثبات كنيد. بي اعتمادي به يك موقعيت خاص

جمع آوري شواهد ويدئويي و/يا صوتي براي نشان دادن رفاه شخصي شما در مواردي كه سوءاستفاده از شما صورت مي گيرد

وقتي ديگران ادعا مي كنند كه شما به شيوه خاصي گفته ايد يا عمل كرده ايد ، چيزهايي را رد كنيد … و شما مي توانيد خلاف اين را ثابت كنيد
مخفيانه ضبط مصاحبه ها يا جلسات براي شفاف سازي

به عنوان يك وسيله امنيتي براي خانه يا محل كار شما

ليست برنامه هاي كاربردي بي پايان است ، اما بسيار مفيد است ، و مهمتر از همه استفاده از آنها براي نمايندگي در پليس و ارائه در دادگاه قانوني كاملاً قانوني است.

دوربين هاي مدار بسته مخفي

يك دوربين مخفي كه از فناوري داده استفاده مي كند انواع مختلفي دارد و كاربردهاي مختلفي نيز دارد. برخي از آنها طوري طراحي شده اند كه شبيه اشياء روزمره به جعبه هاي اتصال و كيت هاي تقويت كننده هستند ، اين فناوري درون اين دستگاه ها هوشمندانه است.

با بالاترين كيفيت تصوير به علاوه يك ميكروفون يكپارچه بسيار حساس ، مي توانيد داده هاي ويدئويي و صوتي يك معامله گر را كه به خانه شما مراجعه مي كند و گمان مي كنيد قصد دارد سريع آن را بكشد ، ضبط كنيد ، شايد يك دوربين را در دفتر كار بگذاريد كه در آن شك داريد ممكن است يكي از كاركنان سرقت كند يك واحد اينترنت كه به عنوان جعبه دستمال كاغذي عمل مي كند ، مي تواند در خانه شما باقي بماند تا مطمئن شويد كه نوجوانان شما در حالي كه بيرون از خانه هستيد خوب نيستند ، يا يك دستگاه ضبط شب و روز ممكن است به عنوان يك دستگاه امنيتي مفيد باشد. از وسايل نقليه يا ساختمان هاي فرعي خود محافظت كنيد.

منبع : اينجا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۳:۴۲ توسط:هانيه موضوع: نظرات (0)